Bine ati venit pe blogg!/Welcome to my blogg!

Bine ati venit pe blogg!/Welcome to my blogg!


Sper sa gasitit interesant si totodata amuzant ceea ce vedeti/cititi aici! Aici voi posta in special lucruri ce ma intereseaza cel mai mult pe mine, iar daca aveti ceva de intrebat sau de spus, lasati mesaj pe chatul din dreapta. *Am toate drepturle de autor pentru MEME-URI*


If you don't understand, please click "Translate" and set your language. I post here in Romanian and if you want to ask something, leave a message in the chat field.

I don't own the pictures, videos. :)

joi, 29 noiembrie 2012

Cate ceva...

Cu totii stim cat de dragi ne sunt idolii nostri coreeni, insa uneori chiar nu avem timp sau chiar putem uita de ei. Asta am patit eu, pentru ca avand acest blog si mai avand si scoala de la care scap aproape in fiecare zi la ora 3 mi-e cam greu sa intru si sa postez. 
  Daca se poate trece peste faptul ca am lipsit atat de mult din a mai posta, in vacante ma voi chinui sa fiu cat mai activa, sa mai postez cate o povestioara, cate o noutate, astfel incat sa-mi faca placere sa vad numarul de vizualizari, iar voua ceea ce voi scrie.
  


  Trecand peste asta, zilele astea mi-a atras o pagina de facebook atentia, intrucat acolo am gasit kpop meme-uri. Fac publicitate nu pentru ca am fost rugata, ci pentru ca mi s-a parut dragut si am dorit sa impartasesc cu voi ce am gasit. 
Click aici si lasati si un like pentru ca se merita!

  De asemenea, va rog sa dati mai departe adresa blogului si sa lasati comentarii la postarile care vi s-au parut interesante.

Va multumesc, 
KATEM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu