Bine ati venit pe blogg!/Welcome to my blogg!

Bine ati venit pe blogg!/Welcome to my blogg!


Sper sa gasitit interesant si totodata amuzant ceea ce vedeti/cititi aici! Aici voi posta in special lucruri ce ma intereseaza cel mai mult pe mine, iar daca aveti ceva de intrebat sau de spus, lasati mesaj pe chatul din dreapta. *Am toate drepturle de autor pentru MEME-URI*


If you don't understand, please click "Translate" and set your language. I post here in Romanian and if you want to ask something, leave a message in the chat field.

I don't own the pictures, videos. :)

joi, 30 august 2012

Poveste 2. Dragostea face BIGBANG!

 
Toti din BIGBANG se inteleg foarte foarte bine si se distreaza de minune impreuna! ^_^ 




In ultimul timp s-a putut observa ca relatiile dintre mebrii trupei sunt ceva mai mult de o stransa prietenie, astfel incat GD si T.O.P. au inceput sa doarma impreuna. 





Ceilalti 3 au observat acest lucru, asa ca l-au intrebat pe liderul trupei daca este adevarat. 



Taeyang: GD, tu te culci cu T.O.P.? 







G-DRAGON: Poftim?! Nuuuu. 

Daesung: Nu minti?



Seungri: Eu il cred! :3
 

Aparu T.O.P. si toti il intrebara pe el daca are o relatie secreta cu GD. 
T.O.P.: Îhî.                                 

  






 REACTIILE CELORLALTI: 


Seungri: O doamne, esti atat de comic. :D 



Daesung: OMFG!  O_O



Taeyang: V-am spus eu. 










G-DRAGON: T.O.P. dragule, vrei sa facem publica relatia?! 








T.O.P.: DA!





G-DRAGON: Ce scump esti tu! 
T.O.P.: Stiu, stiu. Si tuuu. 





Desi a fost o surpriza pentru toti(sau nu), relatia lor frumoasa nu a durat prea mult, din cauza ca GD nu era prea fidel.




In acea noapte T.O.P. dormi singur. :( 




Observand acest lucru, Taeyang vru sa pastreze povestea de dragostea ”G-TOPGON”, asa ca facu un mareee sacrificiu, acela de a fi si el gay.






Chiar si asa, GD nu se lasa din a-l cuceri pe Seungri asa ca petrecu inca o noapte cu el. 







Taeyang -  Daca GD va continua, ma va cuceri si pe mine si va trebui  sa-i cedez. In cele din urma voi arata asa!!!”

Gandindu-se la o solutie, TY se duse in cele din urma sa-l convinga pe Seungri sa se desparta de GD. 
Acesta lua totul in ras. 




TY apela la planul B si se duse sa-i spuna lui T.O.P. adevarul. 



T.O.P.: Adica el este cu amandoi odata?!












GD: T.O.P dragule, ce spui acolo??? Eu nu te insel! 





T.O.P.: Dar...O_O. Bine puiut.^_^








Lasandu-se sedus de aparitia sexy a lui GD, T.O.P. isi pierdu mintile, insa totusi credea ceea ce TY ii spusese. Asadar se gandi sa-l faca pe GD sa se simta prost si se duse sa-l cucereasca pe slabul Seungri. 




Imediat dupa asta, Seungri se simti in al noualea cer. 









Cineva(secret) le facu poza celor doi nou-indragostiti si le lasa in camera lui GD. 












Cand le vazu, acesta se infurie si adopta o abordare de ”bad boy”.





GD se intalni cu Seungri.



  

GD: Seungri! 




Seungri: Iubire, ce bine-mi pare sa te vad!









GD: Ma rog. L-ai vazut pe T.O.P.?




T.O.P.: Aici sunt, nefidelule.

GD: Dar tu ce-ai facut cu Seungri?! 

T.O.P.: Hai sa-ti spun: Ne-am #####234237@434424 apoi 675675$$#%#$$. (CENZURAT)
GD


Seungri: Hei baieti, eu va parasesc! ^_^ 

T.O.P.&GD: CE?! 

Seungri: Eu sunt cu Daesung, teapa! 

T.O.P.&GD: Pai, ok. Noi ne iubim <3.


Peste o saptamana. 







VA URMA...xD
Acest lucru este facut cu scopul de a fi amuzant. Imi cer scuze daca am jignit pe cineva. Multumesc diferitelor site-uri de unde am facut rost de poze, in special www.tumblr.com. 

Pe data viitoare.^^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu