Bine ati venit pe blogg!/Welcome to my blogg!

Bine ati venit pe blogg!/Welcome to my blogg!


Sper sa gasitit interesant si totodata amuzant ceea ce vedeti/cititi aici! Aici voi posta in special lucruri ce ma intereseaza cel mai mult pe mine, iar daca aveti ceva de intrebat sau de spus, lasati mesaj pe chatul din dreapta. *Am toate drepturle de autor pentru MEME-URI*


If you don't understand, please click "Translate" and set your language. I post here in Romanian and if you want to ask something, leave a message in the chat field.

I don't own the pictures, videos. :)

joi, 30 august 2012

Rar asa lucruri. :D

   Sa va spun ce am patit in una din zilele astea. Mai intai tin sa va zic faptul ca am un fan page  (G Dragon.BIGBANG)https://www.facebook.com/BigbangTheNewTheorysaelounIlonEulBigbang-aici linkul.
    Acest lucru mi-a dat posibilitatea de a vorbi cu un tip ce face muzica si posteaza cantecele sale pe un site(  http://soundcloud.com/histoir2 )Sa ascultati daca vreti! Mie una imi place. Cum am reusit sa vorbesc cu el? Ei pai, s-a bagat baiatul in seama, intrebandu-ma daca vreau sa colaborez. Eu fiind derutata de ceea ce a spus nu mi-am dat seama de intentiile lui. (in plus poza sa de la profil ma facea sa patrez o oarecare distanta-am facut print si voi pune o parte din conversatie). Din discutie in discutie tipu' mi-a cerut sa fac un cantec cu el. Cum eu obisnuiesc sa fac versuri si le cant de nebuna, ma miram cum de el ar sti ca eu am o pasiune pentru muzica O_O.(tocmai v-am dezvaluit un mare secret) Adica dah, e ciudat, nu?! Pana sa-mi dau  seama ce intentii are cu adevarat, mi-a luat ceva. Stiti ce voia?! :)) Domnu' cu accent foarte dragut frantuzesc voia sa cante cu G-DRAGON. 



























-chiar si asa, degeaba am cenzurat :))
-scuzati-mi unele greseli de exprimare xD 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu