Bine ati venit pe blogg!/Welcome to my blogg!

Bine ati venit pe blogg!/Welcome to my blogg!


Sper sa gasitit interesant si totodata amuzant ceea ce vedeti/cititi aici! Aici voi posta in special lucruri ce ma intereseaza cel mai mult pe mine, iar daca aveti ceva de intrebat sau de spus, lasati mesaj pe chatul din dreapta. *Am toate drepturle de autor pentru MEME-URI*


If you don't understand, please click "Translate" and set your language. I post here in Romanian and if you want to ask something, leave a message in the chat field.

I don't own the pictures, videos. :)

duminică, 2 septembrie 2012

Ce iubesc la JAPONIA

                                             JAPONIA

Ii iubesc arta, istoria si stilul. 
Ii iubesc limba chiar daca este ca un exercitiu indescifrabil de la matematica. 
Ii iubesc tehnologia care ajuta in economia mondiala.
Ii iubesc pe omenii care stiu sa se faca remarcati.
Iubesc cladirile gigantice de acolo.
Iubesc numeroasele peisaje pe care le poti vedea oriunde. 
Iubesc de asemenea agentia japoneza de care apartine FT ISLAND, Al Entertainment.
Iubesc multe de acolo!
Chiar si cu toate lucrurile astea, cel mai mult iubesc animeurile care sunt create de desenatorii japonezi. 
De cand eram mica ma uitam la Inuyasha pe A+(acum se numeste Animax)si chiar daca nu intelegeam ce spuneau(pentru ca nu stiam sa citesc inca), nu ratam niciun episod. Asa am crescut, fiind interesata de ce se va intampla in cele din urma cu chipesul cu parul lung si alb si frumoasa Kagome. Nici in ziua de astazi nu stiu ce s-a intamplat. x_x


Dupa cum se poate observa stilul desenului(sau cum sa-i spun) este ceva mai vechi, dar si in prezent iubit de multi fani ai animeurilor.

Dupa ce am trecut peste acest anime, un altul a facut roade in cutiuta de curiozitati a creierasului meu. Astfel, inca din clasa a IV-a am urmarit pe JETIX, Naruto. Naruto, animeul meu preferat chiar si-n ziua de azi are foarte multe episode pe care din pacate nu am reusit sa le vizionez, dar sper ca intr-o zi sa reusesc. In prezent sunt la seria de NARUTO SHIPPUDEN, adica viata lui NARUTO la adolescenta.

Cam atat pe planul asta, dar promit sa revin cu noutati :D .

Va multumesc ca cititi! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu