Bine ati venit pe blogg!/Welcome to my blogg!

Bine ati venit pe blogg!/Welcome to my blogg!


Sper sa gasitit interesant si totodata amuzant ceea ce vedeti/cititi aici! Aici voi posta in special lucruri ce ma intereseaza cel mai mult pe mine, iar daca aveti ceva de intrebat sau de spus, lasati mesaj pe chatul din dreapta. *Am toate drepturle de autor pentru MEME-URI*


If you don't understand, please click "Translate" and set your language. I post here in Romanian and if you want to ask something, leave a message in the chat field.

I don't own the pictures, videos. :)

duminică, 9 septembrie 2012

Vizionati!

SALUT! Imi cer scuze dar de acum inainte voi posta mai rar pentru ca incep si eu sa ma pregatesc pentru scoala. In timpul scolii voi posta numai in week-end pentru ca nu sunt acasa in celelalte 5 zile. Pentru astazi am ceva sa va arat. 
     Zilele astea am inceput sa ma uit la un serial din 2007 in care joaca T.O.P.(BIGBANG), Kim Nana si Lee Min Ho. Se numeste "I am Sam" ( sam=profesor). 
    Ca sa va spun pe scurt cotinutul de pana acum(sunt abia la ep 7),personajul principal este profesorul care preda la clasa lui T.O.P.(batausul scolii),in care vor ajunge si ceilalti doi, Kim Nana si Lee Min Ho. Imprejurarea este una foarte bizara, iar filmul devine tot mai interesant dupa ce urmaresti cate un episod. Nu strica sa aruncati macar o privire!
   Dupa ce-l voi termina de vizionat tot, voi face o scurta prezentare.


Pentru cei interesati click aici pentru a viziona filmul online subtitrat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu