Bine ati venit pe blogg!/Welcome to my blogg!

Bine ati venit pe blogg!/Welcome to my blogg!


Sper sa gasitit interesant si totodata amuzant ceea ce vedeti/cititi aici! Aici voi posta in special lucruri ce ma intereseaza cel mai mult pe mine, iar daca aveti ceva de intrebat sau de spus, lasati mesaj pe chatul din dreapta. *Am toate drepturle de autor pentru MEME-URI*


If you don't understand, please click "Translate" and set your language. I post here in Romanian and if you want to ask something, leave a message in the chat field.

I don't own the pictures, videos. :)

sâmbătă, 15 septembrie 2012

FT ISLAND vorbesc despre daspartiri

 Membrii trupei KPOP, FT ISLAND,au participat recent la o sedinta foto pentru  "Yoo Hee Yeol's Sketchbook " de la KBS 2TV, unde au dezvaluit titlul noului cantec de pe al patrulea album al lor, "Treasure Box", apoi au intrat intr-un mic interviu cu gazda.
  Cand Yoo Hee Yeol i-a intrebat daca cineva a trecut recent printr-o despartire, toti membrii trupei au privit spre Jaejin, care a declarat ca: "Ea a spus ca nu era fericita, asa ca am lasat-o sa plece". 
   Yoo Hee Yeol a intrebat apoi cine a trecut prin cea mai demna de mila despartire si toti ceilalti s-au uitat spre liderul trupei, Choi Junghoon, care a spus: "Prietena mea a plecat la MIA dupa petrecere de ziua mea. Inca n-am auzit nimmic despre dansa."
  Mie una mi-a placut atitudinea lui Jaejin cu "asa ca am lasat-o sa plece". Mi-e mila insa de lider pentru ca a trecut prin ceva greu, imi imaginez...Chiar si niste celebritati ca ei e normal sa sufere, doar sunt tot oameni. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu