Bine ati venit pe blogg!/Welcome to my blogg!

Bine ati venit pe blogg!/Welcome to my blogg!


Sper sa gasitit interesant si totodata amuzant ceea ce vedeti/cititi aici! Aici voi posta in special lucruri ce ma intereseaza cel mai mult pe mine, iar daca aveti ceva de intrebat sau de spus, lasati mesaj pe chatul din dreapta. *Am toate drepturle de autor pentru MEME-URI*


If you don't understand, please click "Translate" and set your language. I post here in Romanian and if you want to ask something, leave a message in the chat field.

I don't own the pictures, videos. :)

luni, 10 septembrie 2012

MINA KWON. WHO ARE YOU?!

Hey! Nu stiu daca e un subiect prea interesant pentru voi, insa mie mi-a starnit putin atentia cand am vazut. Aici voi aborda subiectul "MINA KWON". Tot timpul vedeam pe twitter comentarii de la GD sau TY ce o contineau si pe ea cand era vorba de un desen sau alte subiecte. De asemenea, si ea posta diferite lucruri despre G-DRAGON sau TAEYANG, fapt ce m-a convins de multe ori ca ei se inteleg si se intalnesc. 
   Pana la urma, cine este MINA KWON? Sau mai bine spus, ce este ea pentru cei de la YG ENTERTAINMENT? Am observat de asemenea ca este urmarita(pe TWITTER) si de SE7EN, care apatine de aceeasi agentie ca si BIGBANG. Din moment ce numai doi din trupa au twitter, mi-e greu sa inteleg ce fel de relatii au ei cu talentata desenatoare, MINA KWON.
   Important este si faptul ca TY are mereu ca poza de profil pe TWITTER desene facute de MINA ce-l ilusteraza pe el. Aceasta este imaginea actuala :
Se poate observa noul sau stil,asa cum arata in MV-ul "ONE OF A KIND" a lui GD.





Aici este postarea initiala a MINEI. 










Chiar daca la inceput eram putin geloasa pe ea pentru ca are contact cu cei doi, acum o admir oarecum. Adica sa fim seriosi! Tipa chiar e talentata si nu numai pentru ca face niste caricaturi cu TY. Am luat cateva poze de pe site-ul ei si uite: 

-cred ca o ilustreaza pe ea pentru ca are ca status: "new work: swag me out pt." 




postata pe 10 aprilie 2011







Ce surpriza, ii place NARUTO!

sts: "naruto swag lol"




postat pe 20 iulie 2011





  sts: "new drawing madame Summer and her kids(parody of madame georges charpentier and her children) LOL"

postat pe 15 februarie 2012





sts: "new work: Wiz Khalifa ~"










postat pe 21 aprilie 2011



Si multe altele! 

Cele mai importante insa... 



In primul rand, un excelent desen cu TY:

sts: "Taeyang aka to the bae -- he's one of coolest boys i know~ "
postat pe 1 ianuarie 2012 

Fata asta e geniala! 


In al doilea, rand desenul asta mi se pare atat de bestial!
 sts: "my new year drawing~ X) black dragon haha u know what it is~ happy new year" 



postat pe 1 ianuarie 2012






Observati ceva la imagine? Nu? Am facut si poza mai mare pentru a se observa mai bine...Mie una mi-a sarit in ochi din prima! Haideti sa va arat...
Pe bratul ei stang scrie "ONE OF A KIND". Cand a postat ea acest desen? Pe 1 ianurie 2012. La ce va duce cu gandul "ONE OF A KIND"? Da, asta este! La single-ul lui GD care a aparut abia pe 25 august 2012. Gresesc? 
Ori GD s-a inspirat din aceasta imagine cand Mina Kwon i-a arat-o, ori el avea deja cantecul...Nu am tinut sa ma informez care-i treaba cu "ONE OF A KIND" si nici nu vreau! Prefer sa ramana un mister. 



->Un alt model de "UNUL DINTR-UN FEL" postat pe 25 august
sts: "One of a kind/the gr8est inspiration! Teddy oppa! #southparkparody(Taken with instagram)"




Desi ma induce in eroare, tin sa inteleg ca ea l-a desenat pe Teddy in varianta SOUTH PARK, ori Teddy i-a scris cantecul lui GD. Chiar nu stiu! 

Acum ca v-am indus in eroare... 


Uite, aceasta este MINA KWON: 
Are ochii ca GD. xD Seamana, nu?
La aceasta imagine observati ceva? Eu da! Uitati-va mai atent...


Hm, "Like your brother GD"? Desi e doar un simplu comentariu de la o fana, si pe mine ma pune pe ganduri. Nu stiu eu foarte multe despre viata lui personala, dar eram informata ca are o sora mult mai mare...In plus, am observat de foarte mult timp ca amandoi(MINA si GD) au numele de familie KWON. 
GD- KWON JI YONG 
MINA KWON  
In pozele de pe TWITTER pare mai tanara, insa cred totusi ca ea este sora lui...ori sunt doar prieteni foarte buni x_x
Aici este un video -http://www.youtube.com/watch?v=X2ZzJ2EA2xQ








Voi ce credeti? Is MINA KWON his sister? Leave a comm/message if you think/KNOW is. :D 



Aici gasititi:
MINA KWON'S SITE : http://minakwon.com/
MINA'S TWITTER:  https://twitter.com/MINAKWON
GD'S TWITTER: https://twitter.com/IBGDRGN
GD'S YOUTUBE CH- http://www.youtube.com/user/OfficialGDRAGON



Mulumesc ca ati citit! Nu detin pozele. Imi cer scuze daca am jignit pe cineva/ceva. ^_^ 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu