Bine ati venit pe blogg!/Welcome to my blogg!

Bine ati venit pe blogg!/Welcome to my blogg!


Sper sa gasitit interesant si totodata amuzant ceea ce vedeti/cititi aici! Aici voi posta in special lucruri ce ma intereseaza cel mai mult pe mine, iar daca aveti ceva de intrebat sau de spus, lasati mesaj pe chatul din dreapta. *Am toate drepturle de autor pentru MEME-URI*


If you don't understand, please click "Translate" and set your language. I post here in Romanian and if you want to ask something, leave a message in the chat field.

I don't own the pictures, videos. :)

sâmbătă, 15 septembrie 2012

Frumosul Thunder din MBLAQ ii atrage atentia lui IU

  Ma bucur sa aflu ca printre atatea fane pe care el le are(mai nou si eu il admir), Thunder, fratele mai mic al Darei(2NE1), are noroc si printre frumoasele celebritati ca IU.  
  In timpul unui apel telefonic de la "Idol Manager", IU a declarat ca prima data cand l-a intalnit pe Thunder a fost socata pentru ca el arata foarte bine.(nu ca nu ar fi adevarat)
  MBLAQ si-a invitat prietenii in cel mai recent episod de la "Idol Manager" pentru a vorbi despre trecutul lor. In acest episod un preten de-a lui Thunder, numit Kim Sung Gu, care si-a petrecut cateva zile cu IU, a vorbit despre partile diferite ale lui Thunder care nu au mai fost descoperite pana acum. 
  De asemenea, a fost un telefon surpriza pentru IU, iar cand Park Kyung Lim a intrebat-o despre Thunder ea a raspuns: "Am fost foarte socata la inceput. Mi-am spus mie insami <<Poate un om arata chiar asa?>> Acesta a fost punctul din cauza caruia nu am putut privi la fata lui." IU a ras cand a fost nevoita sa vorbeasca despre episodul rusinos cu Thunder. 


Hehehe, cine nu ar fi socata daca l-ar vedea pe el? Adica...uitati cat de dragut e...


Poate ca IU inca se gandeste la el! 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu