Bine ati venit pe blogg!/Welcome to my blogg!

Bine ati venit pe blogg!/Welcome to my blogg!


Sper sa gasitit interesant si totodata amuzant ceea ce vedeti/cititi aici! Aici voi posta in special lucruri ce ma intereseaza cel mai mult pe mine, iar daca aveti ceva de intrebat sau de spus, lasati mesaj pe chatul din dreapta. *Am toate drepturle de autor pentru MEME-URI*


If you don't understand, please click "Translate" and set your language. I post here in Romanian and if you want to ask something, leave a message in the chat field.

I don't own the pictures, videos. :)

vineri, 14 septembrie 2012

Dezvaluiri din partea lui Jinyoung, liderul B1A4

    La KBS, Joy, "B1A4 Hello Baby",trupa B1A4 a primit o sansa de a educa niste copii cu privire la siguranta lor, pentru a testa calificarile membrilor ca tati. 
    Jinyoung, care s-a ocupat cu alimentatia lor, a fost foarte atent si a declarat ca in copilarie a avut probleme cu asa ceva: "Am inghitit un cui mare atunci cand  am fost copil". A explicat ca mama sa a fost capabila sa-i scoata cuiul inainte ca acesta sa-i treaca prin gat. Dupa aceasta traumatizanta experienta, acesta s-a oferit sa aiba el grija de copii, invatandu-i ce e si ce nu e bine sa manance. 


Nu detin poza, iar informatiile le-am luat de pe site-ul www.allkpop.com unde sunt scrise in engleza iar eu le-am tradus. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu