Bine ati venit pe blogg!/Welcome to my blogg!

Bine ati venit pe blogg!/Welcome to my blogg!


Sper sa gasitit interesant si totodata amuzant ceea ce vedeti/cititi aici! Aici voi posta in special lucruri ce ma intereseaza cel mai mult pe mine, iar daca aveti ceva de intrebat sau de spus, lasati mesaj pe chatul din dreapta. *Am toate drepturle de autor pentru MEME-URI*


If you don't understand, please click "Translate" and set your language. I post here in Romanian and if you want to ask something, leave a message in the chat field.

I don't own the pictures, videos. :)

luni, 3 septembrie 2012

Poveste 3. Hongki, inima de copil

Cu ceva timp in urma Oh Won Bin a parasit FT ISLAND din cauza une neintelegeri cu Seung Hyun. 

*Pentru cine nu stie, Won Bin este* :

*Seung Hyun*:





Desi Seung Hyun se descurca mai bine decat Won Bin, Hongki, membrul hiperactiv din FT ISLAND, inca ii ducea lipsa bunului sau prieten. 







Gandindu-se la o solutie de a-l face pe Hongki sa se simta mai bine, Jong Hun, liderul trupei, a propus tuturor sa iasa sa manance impreuna. 


Desi Hongki era suparat pe Seung Hyun, acesta incerca sa fie amabil cu el, si-l ruga sa guste din mancarea lui. 




Hongki: Gura mareee! 






Vazand acest lucru, lui Min Hwa i se facu pofta.

Min Hwa: Da-mi si mie Hongki, te rooog. 













Hongki: Sigur, prietene.












Min Hwa: Multumesc! :3










In drum spre casa Seung Hyun s-a asezat langa Hongki, insa acesta nu-l baga in seama.











Chiar si dupa "iesirea de impacare", mofturosul Hongki inca era suparat.










In acea noapte el visa ca ii facuse un rau lui Seung Hyun si se simtea mult mai bine, supararea aproape trecandu-i. 











Stiind ca inca este suparat, Jaejin si Jong Hun se gandeau la o solutie de a-i face pe cei doi sa se inteleaga mai bine. 









In cele din urma se hotarara sa-l sune pe Won Bin pentru a vorbi cu Hongki si a clarifica situatia. Astfel, frumosul lider se duse foarte hotarat sa rezolve problema.




Ajuns in camera lui HK, JH il suna pe Won Bin. 
JH: Buna prietene, ce faci? 
WB: Bineee!!! Am iesit cu Seung Hyun si discutam.
JH: Serios? Deci totul e bine acum? 
WB: Da, a fost bine mereu. Am plecat din trupa pentru ca aveam probleme cu digestia, doar atat. 
JH: A, ma bucur sa aud asta. Atunci pa-pa. 





Auzind una ca asta, Hongki se simti usurat si pentru a-si cere scuze fata de Seung Hyun il invita la karaoke si-i canta un cantec special. 









In tot acest timp liderul ii spiona si devenea suspicios in legatura cu cei doi, deoarece Hongki ii dedica un cantec de dragoste prietenului sau Seung Hyun. 





Cei doi petreceau foarte mult timp impreuna, insa nu era ceva mai mult de o relatie de prietenie. 



Incepeau sa apara articole cum ca ei ar fi gay, doar pentru ca Hongki se dadea cu oja in fiecare zi! 









In cele din urma Hongki vazu toate stirile rautacioase despre el si se infurie. 
LHK: "ce au ei de comentat in legatura cu unghiile mele? Acum nici macar nu-s dat cu oja!!!"






El lua hotarea de a nu se mai aranja in niciun fel, pentru a fi un barbat adevarat. 






Cand ceilalti idoli au vazut noul look al lui LHK, au fost surprinsi in mod diferit. 
MINHO(SHINee)-

Si cand ma gandesc la poza in care eram imbracat in animalut, sau la falsul cutit in cap! 


JB(JJ Project)-

 Credeam ca eu arat ciudat fara farduri! 


GD(BIGBANG)- 
Daca problema ca sunt gay se poate rezolva cum a facut-o el, eu ma dau batut! Nu pot sa cred!


Hyun Joong&Jungmin(SS501)



Saracul baiat...


Taemin(SHINee)-Hai ca e adorabil...

 


Yoseob(B2ST)




Eu nu-l cunosc! :D 















Enervandu-se si mai tare, Hongki se hotara sa se machieze. 

"Asa sunt frumos?! NA,POFTIM!"








Intrand in camera lui LHK, 
liderul incepu sa rada.
JH: Ce-i cu fata ta?! 






LHK: Mai taci si tu! Doar m-am saturat de mass-media. >_> 
JH: Ei lasa, arati tu ca Lady Gaga, dar te prind coditele alea.

HK: Nu seamana cu stilul ei,da?! E doar ideea mea!

SH: Si e o idee foarte draguta, ar trebui s-o dai mai departe. :D



LHK: Cineva e desteeept! 






Dupa toate comentariile rautacioase aduse la adresa lui Hongki, acesta s-a schimbat treptat si a invatat si sa fie mai intelegator cu cei din jur.A, nu a dat ideea mai departe. ^_^


Multumesc si de data asta ca ati citit. Stiu, nu este cea mai buna "poveste", insa chiar nu am avut timp sa scriu altceva mai bun si sper totusi ca v-a amuzat cat de cat. E cam dificil sa tot caut poze, apoi sa-mi pun gandurile in cap pentru diferite idei comice/serioase.Imi ia si foarte mult, iar laptopul nu este numai al meu xD. De acum voi posta povesti in functie de vizualizari. Stiu ca mai mult pentru ele intrati pe pagina, asa ca odata la 50-100 de vizulizari voi posta. Urmatoarea va fi mai interesanta, va promit ca o sa ma straduiesc! Nu detin pozele. Multumesc diferitelor site-uri de unde iau pozele, in special www.tumblr.com  .
PS: In legatura cu inceputul povestii, nu stiu de ce a plecat WON BIN din FT ISLAND, asa ca ce-am scris e doar o idee de-a mea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu