Bine ati venit pe blogg!/Welcome to my blogg!

Bine ati venit pe blogg!/Welcome to my blogg!


Sper sa gasitit interesant si totodata amuzant ceea ce vedeti/cititi aici! Aici voi posta in special lucruri ce ma intereseaza cel mai mult pe mine, iar daca aveti ceva de intrebat sau de spus, lasati mesaj pe chatul din dreapta. *Am toate drepturle de autor pentru MEME-URI*


If you don't understand, please click "Translate" and set your language. I post here in Romanian and if you want to ask something, leave a message in the chat field.

I don't own the pictures, videos. :)

miercuri, 5 septembrie 2012

Poveste 4. Kim Hyun Joong nu stie cum sa le faca pe plac romancelor.





Kim Hyun Joong era in mare dificultate din cauza ca nu stia cu ce sa se imbrace la concertul din Romania de pe 25 decembrie. 








In cele din urma se hotara sa-l sune pe bunul sau prieten din DBSK, Jaejoong. 




KHJ: Yo,bro ce faci? :D Ma ajuti cu ceva? ;;) 
JYJ: Hei, care-i treaba "Icoana Coreei"?
KHJ: Uiteee, nu stiu cu ce sa ma imbrac in Romania, tu ai mai fost, ce prefera fanele de acolo?
JYJ: Bichini si push up! Stai nu, asa se imbraca astea de la noi. Prefera ceva sexy, dar totusi modest.
KHJ: Nu ele! E vorba de mine.  



JYJ: A, pai de ce nu spui asa? Stai sa ma gandesc. Ma suni tu dupa, ok? 

KHJ: S-a facut bastardule! Nu mai am minute, dar iti dau eu beep. :D






Jaejoong dornic sa-si ajute prietenul se puse in locul sau de meditat,insa adormi in nestire fara a-l mai suna pe Hyun Joong chiar si dupa ce acesta ii daduse beep. 


Observand ca nu primeste niciun semn de viata de la supranumitul " Hero", acesta apela la ceilalti membri ai trupei. Mai intai il suna pe Park Jung Min. 






PJM: Ce te doare?! 
KHJ: NU STIU CU CE SA MA IMBRAAAAAC!!!
PJM: Hmmmm, am cateva idei. Hai pana la mine sa-ti arat. 






Hyun Joong se duse la Jung Min care ii pregatise deja cateva tinute si il puse sa faca parada modei. 









PJM: Ce parere ai? :3









KHJ: Chiar imi place, esti genial!!!













Fiind EXTREM de fericiti, cei doi incepura sa danseze.







PJM: Uite, eu asa ma voi imbraca! :3 







KHJ: AAA, esti sigur de alegerea asta? O_O 







PJM: Adica ce vrei sa zici, nu-ti placeeeeeeeeeeeeee?!









KHJ: Eh, pentru un concert in Romania, mergeee!









In acest timp isi facu aparitia si Kim Hyung Jun, care era foarte curios  de ce este cu asa multa tensiune in aer.

HJ: Ce va moditi asa, fratilor?









PJM&KHJ: Ne pregatim pentru concert.






HJ: CEEEEE? CUUUUUM? UNDEEEEE? CAAAAAAAAAAAAND? DE CEEEE?! 






Auzind galagie, aparu si Kim Kyu Joong .
KJ:Hey, care-i treaba? Ce va alarmati asa?





PJM: HAHA, nici el nu stia(*cu referire la HJ*)...AVEM CONCERT IN ROMANIA, PENTRU NUMELE LUI BUDHA!!!





KJ: Aygooo, am uitat!!!





HYS: HAHA, eu stiaaam! Mi-am pregatit si aparatul sa fac poze lui Draculaaa!!!








PJM: In sfarsit! Mai stie cineva!!!









HJ: Baieti, eu voi merge asa! 











KJ: Ete na, daca Jung Min isi ia costum de mos-iepure eu merg sport! :D 






In cele din urma se hotarasc sa se imbrace ASA!  


Chiar si dupa ce au ajuns in Romania, Jaejoong se gandea la o tinuta pentru frumosul lider al trupe SS501, KIM HYUN JOONG!



.
.
.
.
.
.
.
.
Si iar adormi...
.
.
.
.
.
.
.
.

Cand se trezi, hotara...CA NU MAI VREA!(Oricum nu mai era de folos!)









Multumesc ca ati citit si de data asta! Imi cer scuze daca am jignit pe cineva si daca v-a deranjat acest lucru. Stiti voi, toate aceste lucruri au scopul de a fi amuzante, asa ca tratati-le ca atare. ^_^ Multumesc Alinei care m-a ajutat cu ceva idei si cu toate pozele!!! Nu detin pozele si multumesc diferitelor site-uri de pe care le-am luat, in special tumblr.

BTW, VA SALUTA(PE TOTI) SI VA PUPA(DOAR PE ALEX :D) PARK JUNG MIN!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu